top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תNJP

7 סיבות מדוע לעבוד עם הלשכה לישראל מונגוליה

עודכן: 14 בנוב׳ 2018

שירותי הלשכה


1. סחר בינלאומי

יבואנים ויצואנים משני המדינות טועים עם אילו גורמים שילוחיים/לוגיסטיים ומערכות פיננסיות לעבוד בייחוד כשמדובר בשטח עסקי לא מוכר. השאלות העולות הם עם מי לעבוד, מי באמת מכיר את דרכי השילוח הזולות והאם הלוגיסטיקה לשילוח כוללת ביטוח, מהם עלויות השילוח,היכן מומלץ לסחור, באילו מסמכים יש להצטייד, מהי תרבות המסחר ביעד הנבחר, כיצד לפתור בעיות שעלולות לצוץ ועוד.

צוות הלשכה והמומחים בתחומים השונים יסייעו בייעוץ והדרכה מקצועי ומנוסה, אנו נספק את כל הדרוש לסייע בפעילות של העסק בזירת המסחר של מדינת היעד או המקור.


2. מרכז מידע עסקי

איתור ספקים, חברות ומוצרים, נתוני סחר חוץ על היקפי יבוא, יצוא, דוחות עסקיים על חברות, סקירות שוק ועוד.


3. אירועים חברתיים וכנסים בינלאומיים

אנו מארגנים מפגשים חברתיים ומשלחות סחר ותרבות בין ישראל ומונגוליה. כמו כן מתקיימים ימי עיון וסמינרים המספקים ידע נרחב במישור הבינלאומי, כגון, תרבות, מגדרים עסקיים, קניין רוחני, אמנות, חוקים וסחר בינלאומי.


4. לשכות שירות לתרגום תעודות מקור ואישורי מסמכים

ללשכה צוות מתרגמים מוסמכים ומאושרים לביצוע תרגומים בין בשפה המונגולית לאנגלית ואף עברית והפוך בין השפה העברית לאנגלית ואף למונגולית. שירות התרגומים כולל מסמכי יבוא וייצוא, חומר משפטי תעודות מקור ואישורים. השרות מתבצע במונגוליה ו/או בישראל.


5. משלחות

הנפקת הזמנות ותיאום אישורי ויזות לסיורים מודרכים ופגישות מול הרשויות בשתי המדינות, ואף להשתתפות בתערוכות בחו"ל.


6. מידע וייעוץ בייצוא

מידע בסיסי ו/או מורחב על תהליכי יצוא, הסכמי סחר שישראל צד להם מתורגמים, קשרי מסחר חוצי מדינה וסיוע למשקיעים במסמכים ממסדיים, כללי מקור וליווי במילוי מסמכים נדרשים. מידע ופתרונות בנושאים הקשורים לנוהלי יבוא, לרבות רישוי, מכס, תקנים, חוקים ביטוחים וכדומה.


7. פלטפורמה אינטרנטית מקוונת

ידיעון חברים, מאמרים, חדשות עסקיות ותרבותיות, מידעים, אירועים ומידע עדכני על פעילויות הלשכה, באמצעות הודעות מקוונות לחברי הלשכה ו/או ברשתות החברתיות של הלשכה: Twitter, LinkedIN, Facebook, .Blog


לקבלת מידע נוסף, נא לפנות לדוא"ל info@ccccim.org.


2 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Get up to date with our Twitter

We are publishing more detailed information on our tweeter account (CCCCIM.org), click here and join us, subscribe now!

bottom of page